صفحات

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

تحولات روسیه در رسانه‌های فارسی تحریف و سانسور می‌شود!


چند بار در اخبار فارسی نام «حزب کمونیست روسیه» را شنیده‌اید؟ حتی در نتایج مخدوش اعلام شده این حزب با کسب ۱۹درصد آرا جایگاه دوم را بدست آورده و حتی تعداد زیادی از تظاهر‌کنندگان به فراخوان «ولادیمیر ریژکوف» اقتصاددان چپ‌گرا و از طرفداران نظریه‌ی «طبقه‌ی پروستاریکا» از حزب آزادی روسیه جواب مثبت داده‌اند.
http://kprf.ru/actions/100771.html#
با اندکی جستجو معلوم می‌شود که حتی بخش‌های فارسی رسانه‌های دولتِ ناسیونالیست کنونی روسیه اعلام کرده‌اند که طرفداران حزب لیبرال-دموکرات تظاهرات جداگانه‌ای برگزار کرده اند اما رسانه‌های فارسی و برخی فعالین ایرانی به گونه‌ای واژگونه فضاسازی می کنند گویی لیبرالیسم و موج سبز امید مشترکن به بیداری علیه سوسیالیسم در روسیه دست یافته‌اند و دارند انقلاب مخملی می کند.
http://dari.ruvr.ru/2011/12/24/62836271.html
بگذریم از اینکه موج حمایت رسانه‌های سرمایه داری حاکی از دورخیز جدی امپریالیسم بین‌الملل برای برجسته کردن اقلیت لیبرال در روسیه است.
*پ.ن: در این انتخابات تنها ۲۱ درصد واجدین شرایط پای صندوق‌های رای رفتند که بر اساس نتایج مخدوش رسمی، «حزب روسیه واحد» 238 کرسی، «حزب کمونیست روسیه» 92 کرسی، «حزب روسیه آزاد» 64 کرسی و «حزب لیبرال‌-دموکرات» 56 کرسی بدست آوردند .
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K2-DMBsXuos

هیچ نظری موجود نیست: