صفحات

۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

کلاه قرمزی و بچه ننه را کپی نکند



امیرمحسن محمدی: عنیا! عاشقتم، فیلم جدید کلاه قرمزی و بچه ننه که سومین قسمت کلاه قرمزی است بعد از ۱۰ سال به سینماها بازگشته تا رکورد اخراجی‌های ۲ را بشکند.

این فیلم در روز اول اکران آن در چهارشنبه‌ی گذشته با وجود اینکه ماه رمضان بود رکورد خیره کننده‌ی ۴۲ میلیون تومان فروش را به ثبت رساند. از سوی دیگر کار شکنی‌های ویژه در مقابل اکران آن صورت گرفت، بسیاری از سینماهای وابسته به حوزه‌ی هنری از اکران آن خود داری کردند و تنها بصورت محدود در ۹ سینما امکان نمایش پیدا کرد.

با توجه تصاویر محدودی که از این فیلم منتشر شده از قبیل اعتراف در دادگاه، بازداشت، دستبند، حضور نیروی انتظامی، و غیره به نظر می‌‌رسد که نقد اجتماعی تند‌تری را نسبت به قسمت‌های قبلی‌ ارائه کرده باشد. بعضی‌ از تماشگران فیلم را جذاب‌تر از دو قسمت قبلی‌ آن دانسته اند اما بسیاری به جای خالی‌ فاطمه معتمد آریا نیز اشاره کرده اند.

کلاه قرمزی و بچه ننه آمده تا رکورد فیلم‌های سفارشی از قبیل اخراجی‌ها و البته قلاده‌های طلا را بشکند، شاید مایی که بیرون از ایران امکان رفتن به سینما را نداریم بیشتر علاقه به دیدن آن روی اینترنت داشته باشیم اما باور کنید خود شخص کلاه قرمزی به همراه فامیل دور، آقوی همساده، پسر عمه زا، پسرخاله و سروناز درخواست کرده اند که آن را کپی نکنیم، پس منتظر می‌‌مانیم.

هیچ نظری موجود نیست: