صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

از شی‌ وارگی همسر‌های مجازی تا مجاز‌های همسر



امروز در اکثر سکس شاپ‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی‌ وجود دارند، به شکل تهوع آوری چشمک می‌‌زنند و مشتری می‌‌خواهند.

نمونه ی ارزان تر آن "ریل دال" است و حدود ۶۰۰۰ دلار قیمت دارد، با پوستی‌ شبیه انسان و ۱۰۰ گیرنده ی حسی در نقاط مختلف بدن و امکان انجام ۱۶ فرمان همزمان را از فاصله ی ۲ متری و همچنین حساسیت بالایی به صدای صاحبش به همراه قابلیت رمز گذاری دارند.

نمونه ی پیشرفته تر این همسر مجازی که "رکسی" نام دارد، بین ۵۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون دلار قیمت دارد.
رکسی یک ربات پیشرفته ی کامل است، حسگر‌های بسیار حساسی دارد که به لمس کردن واکنش نشان میدهد و حرف می‌‌زند، الگوریتم‌های پیشرفته ی این ربات موجب می‌‌شود که به راحتی بتواند با شما صحبت کند. ایشان می‌‌توانند به اینترنت متصل شوند و آموزش ببینند، به علاوه مالک میتواند شخصیت این ربات را انتخاب کند و تغییر دهد.

بی‌ شک همه چیز از خیار، هویج و میوه‌های مشابه آغاز شده است، وقتی‌ که انسان‌ها عمل جنسی‌ و یا به ارگاسم رسیدن را با یک شی‌ تجربه کردند و پس از ورود به عصر مدرن تر اقدام به تولید آلت‌های جنسی‌ مردانه کردند.

با توجه به  سرعت  بسیار زیاد پیشرفت تکنولوژی، دارم به ده‌ها سال دیگر فکر می‌‌کنم که وقتی‌ انسانها یکدیگر را ملاقات می‌‌کنند در نگاه اول برسی‌ می‌‌کنند آیا با یک ربات رو به رو شده اند یا با موجودی انسانی‌ حرف می‌‌زنند.

مدت زیادی از نوشتن رمان‌های علمی‌-تخیلی توسط ژول ورن نمی‌‌گذرد که در زمان خودش باور نکردنی به نظر می‌‌رسید اما تقریبا بصورت کامل به واقعیت پیوست، آیا سینمای علمی‌ تخیلی موجود هم روزی به واقعیت می‌‌پیوندد؟ آیا در قرن ۲۱ شاهد همه گیر شدن ربات‌های انسانی‌ در قامت سرباز، پلیس، کارگر، دوست و خانواده خواهیم بود؟ آیا شی‌ وارگی جز این معنایی می‌‌دهد؟

برای دیدن ویدویی در اینباره اینجا را کلیک کنید.



۲ نظر:

Unknown گفت...

ayyyyyyyyy chendesham shod o az tarafi moteasefam vase in ensanha.moafagh bashi doste man

sexdollmarts گفت...

I want to buy a life like adult dolls . I need the company of a adult dolls. Where can I buy latex sex doll?