صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

بیانیه‌ی کوبنده‌ی خودم خطاب به افکار عمومی‌!


و ان فیس‌الله هوم الشاغلون

داستان اینه که روزنامه‌ی وطن امروز چاپ تهران ستون صفحه‌ی ۳ خودش رو به یکی‌ از پست‌های وبلاگ شخصی‌‌ام با عنوان "باز هم حکایت دانش آموختکان نئوکان اسرائیل" اختصاص داده و ماجرا رو از بیخ چنان تحریف کرده که خودم کف کردم.

من رو همکار! امیر‌عباس فخرآور معرفی‌ کرده که همینجا از جگر فریاد می‌‌زنم من نه در گذشته، نه در حال و نه در آینده هیچ همکاری و یا حتا نزدیکی‌ با ایشان یا جریان کنفدراسیون دانشجویان ایرانی نداشته‌ام، از طرف دیگه این دوستان از شدت بی‌ سوادی یا بی‌ شرفی معنی‌ گیومه را نمی‌‌فهمند، گیومه یعنی‌ عین عبارت شخص نه اینکه تکه تکه از اول و آخر متن به هم به چسبانی و کلمات را تغییر بدهی‌، من علیه پان ایرانیسم نوشتم و اینها با ۱۸۰ درجه تغییر آن را به تجزیه طلبان! تغییر داده‌اند آن را هم در همان گیومه‌ی کذایی گذاشته‌اند.

در مورد لقب "نویسنده‌ی فراری روزنامه‌های زنجیره‌ ای" که مرا هم مفتخر! کرده‌اند باید عرض کنم که این فرار را اولا شما باعثش شدید دوما زنجیره‌‌ای تر از شما در جهان فقط خودتان هستید. تیتر همین مطلب را سرچ کنید تا ببینید چگونه مثل واتو واتو در تمام سایت‌های زنجیره‌ ایتان تکثیر شده است، ما که صبح تا شب با هم دعوا داشتیم و داریم و خواهیم داشت اما مطمئن باشید هر زمانی‌ که شما مانند همان "فتنه‌ی ۸۸" به صورت دیوانه‌ی زنجیری عمل کردید ما هم با همه‌ی اختلافات به صورت زنجیره‌‌ای پاسختان را خواهیم داد، شک نکنید.

امیرمحسن محمدی
روز سابع سنبله‌ی سنه‌ی یک هزار و سیصد و نود و یک

هیچ نظری موجود نیست: