صفحات

۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

پروازی دوباره بر فراز آشیانه‌ی بلاگر


بعد از چهار سال و چند ماه دربدری وبلاگم را به روز کردم، این وبلاگ دومم بود و وبلاگ اصلی  بلاگفا مثل داستان همه‌ی وبلاگنویسان به دستور مقامات قضایی! مسدود شد. به پست قبلی وبلاگم در اکتبر ۲۰۰۷ که نگاه می کنم باورم نمی شود که این همه بر ما رفته است! چهار سال و اندی تعقیب و گریز و زندان و وثیقه و تبعید ...
غیر از این پست امشب بسیاری دیگر از پست ها مطالبی بود که چاپ کرده بودم و در وبلاگ اول آرشیو می کردم و چون این وبلاگ دوم بود یا در اینجا منتشر نشده و یا هنوز لینک به مطلب اصلی ندارند و خوب تنظیم نشده‌اند و بسیاری مطالب منتشر شده‌ام در گذشته اینجا نیستند و بسیاری دیگر را در آن زمان به علت نکات امنیتی اضافه نکردم و ....
چقدر مطلب برای اضافه کردن کردن دارم ... چقدر کار نکرده دارم ... تصمیم دارم شما اهالی فیسبوک را با دنیایتان تنها بگذارم و به وبلاگ نویسی باز گردم ... دنیای روشن‌تریست آنجا ... اگر بشود از این فیسبوک بکنیم چه می شود ...

هیچ نظری موجود نیست: