صفحات

۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

لوگوی حزب لیبرال دموکرات انگلستان در دستان فعالین ایرانی‌


امیرمحسن محمدی:
این روز‌ها کمپین‌هایی‌ از انقلابیون فیسبوکی ایران شکل می‌‌گیرد که تنها کارکرد آن تبلیغ سیاسی ورای شعاری که اعلام می‌‌کنند است. تنها اتفاقی که در عمل افتاده این است که تصاویر فعالین سیاسی و مردم ایران را مفتخر به آرم مشهور حزب دست راستی‌ لیبرال دموکرات انگلستان کرده‌اند.
متاخر‌ترین کمپینی
که اکنون با عنوان "نه به حجاب اجباری" در حال سازماندهی است عملا به منظور اشغال افکار عمومی‌ در فیس‌بوک و منحرف کردن توجه‌ها از اختلاف در مورد دو کنفرانسی که روزهای گذشته در در بروکسل و استکهلم برگزار شد و سوزاندن ظرفیت اعتراض به به بالا گرفتن تهدیدات نظامی و حضور جنگ طلبان رسمی‌ و نئوکان‌های آمریکا در یکی‌ از این کنفرانس‌هاست.
مرحله‌ی قبل
در کمپین عاشقان اسرائیل نیز - که هر دوی این‌ها توسط  دانش آموختگان نئوکان اسرائیل و روی یک آدرس اینترنتی سازماندهی شده‌اند - همه‌ی تلاش برای تطهیر جنایات اسرائیل در لوای گارد دروغین صلح طلبی شد، توجه‌ها از امیرعباس فخرآور دور شد و ایشان با خیال راحت به مذاکره و سخنرانی‌های جنگ طلبانه‌اش در مجالس کشور‌های مختلف  پرداخت. این بار نیز شکی‌ نیست بالا بردن شعار نه به حجاب اجباری آن هم در شرایط بسیار حساس گرانی کشنده، تحریم‌های کمر شکن، امکان درگیری نظامی با ایران و امکان حمله‌ی نظامی به سوریه صرفاً برای منحرف کردن افکار عمومی‌ است تا دست گل دیگری توسط کنفدرسیون دانشجویان ایرانی‌ و شاخه‌ی انجمن اسلامی‌چی‌ آن یعنی دانش آموختگان لیبرال صورت بپذیرد.
شوربختانه دانشجویان و دانش آموختگان لیبرال که تا این لحظه مدافع رسمی‌ تحریم اقتصادی ایران هستند به جای اینکه پاسخگوی مواضع ضد مردمی خودشان در دفاع از تحریم باشند و مسئولیت گرانی‌های کشنده‌ی ناشی‌ از آن را به عهده بگیرند، برای شکم‌های گرسنه شعار پوشش اختیاری را توصیه می‌‌کنند.

بیشتر بخوانید:
علیه کمپین‌های فیسبوکی و رد طرح سازماندهی از طریق شبکه‌های مجازی

هیچ نظری موجود نیست: