صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

برای محمد مُرسی و خطاب به شخص تو، بله تو!



مُرسی را که می‌‌بینی‌ یک عده دنبالش هوار می‌‌کشند، از چپ‌های حل شده در مین‌استریم مدیای رسمی‌ آمریکا (رادیوفردا و صدای آمریکا) تا اصلاح طلبانی چون آقای ... که از جریان واپسگرای اخوان‌المسلمین با واسطه حمایت کردند.

اخوان المسلمین سقوط است، جریانی که هیچ نقش انقلابی‌ در مصر نداشته است، در بسیاری از فرخوان‌های مردمی برای میدان التحریر این تنها اخوان بود که جدا می‌‌ایستاد، حالا شده جریان رسمی‌ و دولت، متاسفانه امپریالیسم موفق بوده است.

و باز متاسفانه تا میگویی امپریالیسم داد بخشی از اصلاح طلبان و همچنین مخصوصا بخش متشکل دانشجویان لیبرال که بر اساس توضیح رسمی‌ سایت چراغ آزادی، بودجه‌ی بنیاد امریکائی اطلس را می‌‌گیرند تا به چپ‌ها فحش بدهند در می‌‌آید، اما ما کوتاه نمی‌‌آیم، اگر غیر از این بود در مقابل اسلام سیاسی جمهوری اسلامی نشسته بودیم و سکوت می‌‌کردیم.

 شکی‌ نیست که یکی‌ پدرخوانده‌های اصلی‌ بنیادگرایی اسلامی در منطقه و یکی‌ از آبشخورهای تاریخی بسیاری از متفکران جمهوری اسلامی ایران همین اخوان المسلمین است، در مورد مواضع مخالف مُرسی که امروز اتفاق می‌‌افتد البته باید یک سری نکات را در نظر داشت، اینکه مُرسی پاسخگوی دولت و مجلسی است که چند حزب مختلف در آن شرکت کرده‌اند و نماینده‌ی انحصاری اخوان المسلمین نیست، از طرف دیگر تبار این مخالفتی که می‌‌کند از جنس مترقی نیست، بحث درگیری میان شیعه و سنی است که این روز‌ها در منطقه بالا گرفته است، در هر صورت این اخوان المسلمین نبود که آن میدان را التحریر کرد.

هیچ نظری موجود نیست: