صفحات

۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

پیام برادر میرحسین موسوی نخست وزیر به مانسبت سالگرد وقایع آمل


مردم مسلمان و قهرمان آمل - ملت شریف ایران

سال گذشته مقارن با سالگرد اعلان انقلاب به اصطلاح سفید که از توطئه‌های کاخ سفید آمریکا به منظور بذلت کشاندن شما مردم قهرمان توسط شاه خائن درکشورمان بود جبهه‌ی متحد شده‌ی ضد انقلاب به جنایت و تلاش مذبوحانه‌ای در خطه ی پاک شمال و در شهر قهرمان‌پرور آمل دست زد.

مدت‌ها قبل از آن واقعه به دنبال شکست فاحش حرکت به اصطلاح نظامی و اعمال تروریستی گروهک‌ها و رسوایی سیاسی آنان و فرار رهبران خائنشان و پناه بردن بدامان امپریالیسم ، اخباری دال بر وجود حرکت‌های مشکوک در جنگل‌های شمال به گوش میرسید. و چنین استنباط میشد که ضد انقلابیون از خدا بی خبر و غافل از آمال و احوال خلق تبلیغات دامنه داری را مبنی بر داشتن پایگاه مردمی در شهرها و روستاهای شمالی سر داده و قصد دارند حادثه‌ی تازه‌ای آفریده و دست پلید خود را بخون فرزندان راستین اسلام رنگین کنند.

موعد آغاز این حرکت شیطانی که چیزی جز شکست و ذلت، آنهم به دست خلق برای دشمنان خلق به ارمغان نیاورده خود نکته‌ی روشنی برای پی بردن به ماهیت زشت این از خدا بی خبران و اربابان جنایتکارشان میباشد.

در اولین دقایق روز سه شنبه ششم بهمن‌ماه افراد مسلح و سازمان یافته‌ای با استقرار در مواضع حساس شهر آمل بقصد تصرف قرارگاههای ...

کتاب حماسه مردم آمل - صفحه‌ی ۲۶ - انتشارات سپاه پاسداران - منطقه ۳ گیلان و مازندران
لینک کتاب:
http://www.ketabfarsi.org/ketabkhaneh/ketabkhani_4/ketab4596/ketab459600001.pdf

هیچ نظری موجود نیست: