صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

بوسه‌ ی ۶۰۰۰ ساله و ملاحظاتی شش گانه در باب پایین تنه / امیرمحسن محمدی


کاری با صحت و سقم عکسی‌ که این روز‌ها به عنوان بوسه‌ ی ۶۰۰۰ ساله از حفاری‌های تپه ی حسنلو در آذربایجان در اینترنت منتشر شده ندارم و اصلا در پی‌ آن هم نبوده ام.
با دیدن این عکس اولین سوالی که به ذهن خطور می‌‌کند این است: آیا ما ملت اصیل‌ و برتر ایران در ۶۰۰۰ سال پیش بوسه‌ ی فرانسوی به صورت اش تو اش، داس تو داس، فید تو بلک داشته ایم؟ راستی‌ چرا در بخش پائین تنه فاصله ی قابل توجهی‌ با هم پیدا کرده اند؟!
حل اگر کمی‌ تلاش کنیم تا به بازخوانی این عکس به اصطلاح تاریخی‌ بپردازیم حالت‌های مختلف زیر را می‌‌توانیم تصور کنیم:
۱- جنازه‌ها مشغول عشق بازی در گور بوده اند و همین که متوجه شده اند شخصی دارد از آنها عکس می‌‌گیرد از پایین تنه از هم فاصله گرفته اند تا کسی‌ فکر بد نکند.
۲- دو عاشق در هنگام عشق بازی مشترکن در دم سکته زده اند و گورکن رمانتیک اصیل آریایی آنها را به همین صورت در گور گذاشته است.
۳- باستان شناس رمانتیک اصیل آریایی شب قبل از اینکه دو جنازه را پیدا کند فیلم گوژ پشت نتردام را دیده بوده است.
۴- گور کن ۶۰۰۰ ساله ی اصیل آریایی دو جنازه را در  آغوش هم تنظیم کرده است اما از آنجایی که نگران بوده بعد از ریختن خاک آن دو عملی‌ را مرتکب شوند از ناحیه کمر آ ن دو را جدا کرده و فاصله داده است.
۵- حفار‌های غیر مجاز این دو جنازه را در حال انجام عملی‌ شیطانی و زشت کشف کرده اند و برای حفظ آبروی ۶۰۰۰ هزار ساله ی ما "آن" را در آورده اند و از هم فاصله‌شان داده اند.
۶- دو جنازه در زمان بعد از پیروزی جنبش سبز کشف شده اند که همچنان پابلیک سکس عملی‌ بر خلاف قانون شریعت به حساب می‌‌آید و این دو به محض اینکه گشت ارتقای سبزی اجتماعی را دیده اند از هم فاصله گرفته اند.
*پ.ن: نظر بنده به آرمان‌های امام راحل نزدیک تر است.

هیچ نظری موجود نیست: